Odlučna od početka do kraja Datum objave: 17.02.2017

Bilo da je riječ o tome da želimo naglo smršaviti i postići savršen izgled ili da što brže želimo biti u kondiciji i snazi poput vrhunskih sportaša, bilo da je riječ o privatnim ili poslovnim planovima – ciljevi i želje često su postavljeni previsoko, u odnosu na kratko vrijeme koje se pretpostavi za ostvarenje... 

Drage žene, svi ti ciljevi mogu se i ostvariti, ali nemojte ih postavljati kao „instant želje“ koje moraju biti ispunjene sljedećeg jutra, dana ili tjedna. Jedino što sa sigurnošću možemo ostvariti već danas je postavljanje prave taktike. Pitajte se: ..Gdje sam bila prije pet godina i gdje sam sada?" Zatim se pitajte još nešto: ,,Gdje želim biti za pet godina? Kako ću tad izgledati?" Od tuda krenite dalje.

ODLUKA, DOSLJEDNOST, POSTUPNOST i USTRAJNOST četiri su kvalitete koje čine pogon za svaku želju. Budite hrabre u donošenju ODLUKA: što zapravo želite, posložite prioritete, unaprijedite i popravite što možete, pokušajte s nečim novim ili se odvažite pa prevladajte dosadašnji strah. Nakon što donesete odluku, budite DOSLJEDNE svojim željama i stavovima. Za ispunjenje želja, važno je poštivati POSTUPNOST napretka, a na kraju, najteže – ostati USTRAJNA i onda kada je teško, i onda kada su rezultati neznatni.

Ta četiri bitna koraka, mogu se preslikati na trening:

Ako vam je želja izgubiti koju kilu, nemojte se podvrgavati instant dijetama (npr.: ,,Neću jesti nakon 18h!") ili raznim izgladnjivanjima. Poštujte svoje tijelo i cilj koji želite postići tako da uvodite sitne promjene. Njih će organizam postupno prihvaćati kao novu i zdravu prehranu. Tako će mala promjena postati trajno održiva navika. Prekrižite s papira dijetu na kojoj piše da ćete u 5 dana izgubiti 20 kilograma. Odlučite biti dosljedne u postupnom uvođenju zdrave prehrane u kojoj ćete uživati i spremno ustrajati.

Postavite ciljeve za stupanj više nego što su bili, ali nemojte izgubiti realnost ostvarenja. Nije užitak maštati pa ne postići ništa, užitak je tražiti nešto više nego do sada i uspjeti to ostvariti.  Više vremena za sport, više vremena za obitelj, više vremena za opuštanje ili više vremena za posao – sve možete!  Rasporedite vrijeme, postavite prioritete, odredite ciljeve i uživajte ostvarujući ih.

Pročitaj i:

Safe & Fit

samoobrana vs. nasilje

Reakcije tijela u opasnosti

Partner na treningu