Aktivan odmor Datum objave: 30.06.2017

Lipanj je prekrasan mjesec za godišnji odmor, a Pakoštane je savršeno mjesto za to! Kamp na kojem provjeriš koliki ti je fizički maksimum, prihvaćaš izazove, pustiš mozak na pašu i uživaš u svim ugodnostima koje ti se nude.

Pišem ovo još pod dojmovima mediteranskog zraka, sunca i hrane. Bio je ovo jedan divan godišnji odmor.

Ponedjeljak

Ujutro smo se našli na kavi, spakirali stvari u auto i krenuli na ovu avanturu. Put je protekao lijepo, a u Pakoštane smo stigli oko 11:30 h. Ekipa se polako okupljala, javili smo se na recepciju, uzeli smo ključeve od kućica i smjestili se u bungalove. Nakon ručka, bilo je idealno vrijeme za baciti se u more i igrati picigin. Dan je protekao u međusobnom upoznavanju. Otkrivali smo što se sve krije u kampu, koji su sve putovi do plaže, do restorana… Na večeri smo se nastavili družiti i komentirali smo koji je plan za dane koji su pred nama.

Utorak

Jutro smo započeli fitness treningom u 07:00 h. Lagano istezanje i razbuđivanje na svježem morskom zraku dok se ni sunce još nije skroz razbudilo.

Nakon razbuđivanja i doručka, uslijedilo je kupanje i onda kettlebell trening 12:00 - 13:00 h. Sve te aktivnosti otvorile su apetit pa smo s velikim oduševljenjem dočekali ručak. O meniju i izboru hrane da i ne govorim. Juha, meso, riža, salate raznih vrsta, voće… što ti srce (trbuh) poželi.

Popodnevno kupanje i uživanje, s odraslima i klincima, jednostavno te puni pozitivom. Sunce je odradilo svoj dio posla pa sam već zadobila i prve crvene tragove.

Poslijepodne sam provela na ležaljki na plaži spavajući i odmarajući, dok me nije probudila glasna glazba – ekipa se spremala na aqua aerobic. Popodne je odrađen Krav Maga trening u otvorenoj dvorani.

Dan je protekao u uživanciji!!!

Srijeda

Fitness treninga nije bilo jer smo u tom terminu odradili Krav Maga trening u vodi. Osjetili smo kako voda pruža otpor i kako se pokušati snaći u nezgodnim situacijama kad ne možeš pobjeći tako lako.

Odrađen je i kettlebell trening, a nakon večere, igrala se noćna odbojka na pijesku.

Odvažili smo se i na pucanje iz luka i strijele. Na treneričin zvižduk ispalili smo strijele. Neke su završile u pravoj meti, neke u tuđoj meti, a pojedine su prešišale mete i dokazale nam zašto stoji zelena mreža iza meta.

Naučila sam i da treba podići lakat. Pih, da mi je bilo još koji put uhvatiti luk i strijelu...

Četvrtak

Uz uobičajeno, fitness i trening s kettlebellom, spremali smo se na novi izazov: vožnja biciklom do obližnjeg Parka prirode. Negdje po putu, uspjeli smo obići Ornitološki rezervat, uživati u cvrkutu ptica i diviti se izgledu Vranskoga jezera. Vratili smo se na vrijeme za večeru i odmor koji nam je bio potreban nakon 20-ak km prijeđenih biciklom.

Petak

Ovo jutro započelo je jutarnjim kupanjem.  Lijepo je kad se probudiš rano ujutro, osjećaš se odmorno i nemaš pametnijeg posla pa odeš do plaže.

Nakon jutarnjeg fitness treninga, uslijedio je još jedan izazov: adrenalinski park. Dva voditelja stručno su nam objasnila što i kako, a na nama je bilo da prihvatimo izazov. Kad sam obukla opremu i prikvačila se na sajlu, srce je počelo divlje kucati. Nakon nekoliko minuta u visinama, uspjela sam se opustiti, skužila kako funkcionira i zašto se sajla ne dira.

Kasnije smo se penjali na stijenu, laganu i tešku verziju - Z A K O N. Fotkali smo se i super provodili. Pozitiva na najjače!

Na red je došla vožnja skroz do Vranskog jezera, ovaj put zaozbiljno: do Kamenjara i preko Prosike. Vožnja je započela u 17:00 h. Vozili smo se malo cestom, malo biciklističkom stazom, ali uglavnom po prašini i kamenju, no vrijedilo je. Taj pogled s Kamenjara otplatio je svih 46,5 km koje smo ukupno odradili na biciklu.

Avantura je završila u 21:20 h. Zakasnili smo na večeru, ali naša super ekipa mislila je na nas i složila nam je sendviče. Sretni i nahranjeni, popili smo pivce pa prekrižili i taj izazov na popisu...

Subota

Zadnje jutro započeto kupanjem u moru.  U 07:00 h fitness trening bio je posvećen samo za nas troje biciklista - pola sata smo se samo rastezali - zaslužili smo. U 09:00 h smo išli na kajaking. Vesla u ruke, prsluci na sebe i putovanje je moglo početi. Predivno je bilo. Jednu večer šetali smo Pakoštanima obalom, a danas smo vidjeli kako izgleda obala s morske strane – jednako lijep prizor. I taj izazov smo riješili. Odradili smo trening s kettlebellom (dodatni, nagradni), ali smo izdržali samo 30-ak minuta jer su nam girje počele ispadati iz ruku.  Maksimalni napor mišića je postignut.  Popodne smo proveli u zajedničkom druženju. Mislim da su obroci bili jedini dio kampa koji nitko nije izostajao – a s obzirom na to kakvu nam je ponudu restoran priuštio, nije nikakvo čudo. Našli smo se za večerom u kafiću pa smo dobili certifikate o sudjelovanju na kampu i majice na poklon. To je bila zadnja večer, malo smo osjetili nostalgiju jer sutra više nećemo biti tu, igrati bingo, slušati druge koji su se odvažili na karaoke i sl.

Nedjelja

Nažalost, sve što je lijepo, kratko traje, tako i ovaj kamp. Bilo je vrijeme za pakiranje i rastanak. Nakon doručka i kavice, vratili smo ključeve kućica, potrpali stvari u automobile i rastali se s jednim prelijepim godišnjim odmorom. Napunili smo baterije da se možemo vratiti u svoje redovne obveze. Do sljedećeg ljeta!