Proljetni trening Datum objave: 21.03.2017

Stiglo nam je proljeće, a s njim toplije temperature, sunce, miris cvijeća... Priroda se budi,  zašto se ne bismo probudili i mi? Nemojmo čekati početak ljeta da bismo brzinski počeli tražiti recepte za zdraviji život i „tijelo za plažu“. Neka proljetni maraton započne već sada pa traje sve do ljeta (a i kasnije)!

Donosimo vam pet savjeta za uživanje u proljeću:

  1. Dišite! Pitate se zašto se na kraju stresnijeg Krav Maga treninga odvoji nekoliko minuta za vježbe disanja? Pravilno disanje smiruje tijelo, regulira djelovanje hormona, podiže imunitet, pomaže pri stresu, nervozi, depresiji, opušta napete mišiće...

    Pravilnim disanjem 5 minuta dnevno možete se riješiti stresa, bijesa, spremiti se mentalno za teže zadatke (npr. polaganja!) i spremiti se na razboritu reakciju za svaki izazov tijekom dana. Postoje mnoge tehnike disanja no na treninzima najčešće vježbamo abdominalno. Kako izgleda vježba? Pokušajte, staviti jedan dlan na prsa, a drugi na trbuh. Brojite do 10 (ili do koliko možete izdržati) i cijelo vrijeme polako udišite i nakon toga opet 10 sekundi izdišite. Tijekom cijelog procesa nastojte da se podiže dlan na trbuhu, a ne na plućima. 
  2. Pijte puno vode! Hidratacija tijela je bitna. Voda ispire štetne tvari u tijelu i može pomoći pri podizanju imuniteta. Ako ste bolesni, doktor uvijek savjetuje piti puno tekućine, zar ne? Manjak vode u organizmu može prouzročiti sveopći umor, glavobolju, grčeve, mišićni umor i sl. Veći gubitci vode mogu dovesti i do ozbiljnijih posljedica. Probajte popiti čašu vode natašte ujutro i prije spavanja kako biste potaknuli pravilan rad svog metabolizma. Ukoliko ste jedna od mnogih osoba kojima je vodu teško piti zbog bezizražajnog okusa i radije posežete za sokovima - onda radije napravite domaći cijeđeni sok i odviknite se od zaslađenih sokova punih raznih konzervansa. Donesite odluku: odlučite se za vodu!
  3. Izađite na zrak! Ne bojte se trenirati na otvorenom kada god ste u mogućnosti. Krav Maga klubovi diljem Hrvatske organiziraju treninge na otvorenom, planinarenja, raftinge i slična druženja. No ukoliko se odlučite na individualni trening: trčite, trenirajte za snagu, „shadow“ Krav Maga tehnike (u prazno, sa zamišljenim napadačem) ili šećite s ljubimcem. Sve što trebate je imati dobru volju. Svako mjesto na otvorenom može biti inspiracija za trening. Budite kreativni! Samo nemojte u vježbanju Krav Maga izazvati susjede da zovu policiju.
  4. Roštiljajte sami, u paru ili s ekipom! 

    Pravi „roštilj-majstor“ zna kako se okreće hrana na roštilju. Ovog proljeća roštiljanjem postignite vrhunsku formu. Naime, trbuh je uvijek u centru pozornosti kada je riječ o mršavljenju. Donosimo vam vježbu „roštilj“ u svim verzijama izdržaja koji su – odavno već poznato – najbolje oruđe za ravan trbuh. Vježbajte vani, u prirodi, kod kuće ili u dvorani. Svakodnevno po minutu u svakoj pozi i trbuh je gotov!
  5. Iskorakom do parka ili čak kuhinje! Osim trbuha česta tema su noge i stražnjica (osobito curama). Uklopite vježbanje u svoju dnevnu rutinu kroz sitnice. „Nemam vremena!“ više nije isprika. Nemaš vremena vježbati vani? Relacija ti je posao - stan? Postoji mogućnost da će te šef čudno gledati ako u iskoraku koračaš po uredu, ali, pokušaj i uklopi iskorake u svoj hod po stanu. Ili ćeš manje hodati ili ćeš imati super figuru (ili nagovori šefa nek i on hoda u iskoraku)! A ako nemaš mjesta za iskorak u hodu - umjesto sjedenja pred TV-om probaj raditi čučnjeve ili iskorake na mjestu. Bitna je odlučnost! 
Irena Hranjec, instruktorica Krav Maga centar Zagreb

Pročitaj i:

Benefiti u svakodnevici

Mršavljenje

Zašto donosimo odluke?

Zašto Krav Maga?